آ
-
آسیب بینایی سلامت روان
اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزههای فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 64-53]
-
آموزش ذهنآگاهی کودکمحور
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کمشنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
-
آموزش کوششهای مجزا
اثربخشی آموزش کوششهای مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
-
آهستهگام
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
آهستهگام
اثربخشی الگوی تدریس E5 بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 45-34]
-
آینهنویسی
تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینهنویسی کودکان پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
ا
-
احساستعلق به مدرسه
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
-
اختلالات عاطفی و رفتاری
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
اختلالات عصب- تحولی
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
اختلال خواندن
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
-
اختلال رفتاری برونیسازی شده
اثربخشی بازیهای رایانهای شناختی بر تصمیمگیری پرخطر کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 10-1]
-
اختلال طیف اوتیسم
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
-
اختلال کمتوجهی بیشفعالی
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
اختلال کمتوجهی بیشفعالی
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
-
اختلال نوشتن
تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینهنویسی کودکان پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
-
اختلالهای طیف اتیسم
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
-
اختلالهای یادگیری ویژه
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
-
اختلالهای یادگیری ویژه
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
-
اختلال یادگیری ریاضی
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
استواری
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کمشنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
-
افکار خودآیند منفی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
-
الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
-
امید به زندگی
اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزههای فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 64-53]
-
انتقاد در خانواده
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
-
انعطافپذیری
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
انعطافپذیری شناختی
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
-
انعطافناپذیری رفتاری
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
-
انگیزش ریاضی
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
اوتیسم
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
-
اوتیسم
اثربخشی بازیدرمانی گروهی بر مهارتهای اجتماعیکودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 55-46]
ب
-
بازداری پاسخ
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
بازی درمانی
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
-
بازیدرمانی گروهی
اثربخشی بازیدرمانی گروهی بر مهارتهای اجتماعیکودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 55-46]
-
بازیهای رایانهای
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
-
بازیهای شناختی رایانه ای
اثربخشی بازیهای رایانهای شناختی بر تصمیمگیری پرخطر کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 10-1]
-
بسته آموزش هوشهای چندگانه
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
بسته ارتباطی والد-کودک
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
بهزیستی مدرسه
خوشبینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی بهعنوان پیشبینهای بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]
پ
-
پریشانی روانشناختی
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
ت
-
تبادل عاطفی
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
-
تصمیمگیری پرخطر
اثربخشی بازیهای رایانهای شناختی بر تصمیمگیری پرخطر کودکان با اختلال رفتاری برونیسازی شده [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 10-1]
-
تصور از خدا
مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجیگری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
-
تعاملات ارتباطی
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
تعاملات والد-کودک
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
تعامل مادر- فرزند
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
-
تعاملیمحور
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
-
تقلید حرکتی
اثربخشی آموزش کوششهای مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
-
تقویت توجه
تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانشآموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
-
تکانشگری
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
تنیدگی مادران
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
توانبخشی حرکتی
تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانشآموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
-
توانبخشی شناختی رایانهای
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
توانمندی منش
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی تمرینات یکپارچهسازی حسی- حرکتی و توانبخشی شناختی رایانهای بر کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ و انعطافپذیری شناختی) کودکان دارای کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 95-79]
-
حافظه فعال دیداری - فضایی
تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینهنویسی کودکان پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
-
حل مسئله
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
حل مسئله اجتماعی
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
-
حل مسئله خانوادهمحور
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
خ
-
خردمندی
مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجیگری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
-
خودارزشمندی
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
-
خودپنداره.
اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودپنداره و تعامل مادر- فرزند در مادران کودکان با اختلالهای طیف اتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 23-11]
-
خودپنداره تحصیلی
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
-
خودشفابخشی
اثربخشی آموزش خودشفابخشی بر خودارزشمندی و پریشانی روانشناختی خانواده دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 66-54]
-
خودکارآمدی ریاضی
نقش مهارت حل مسئله در پیشبینی انگیزش ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در کودکان با اختلال یادگیری ویژه از نوع ریاضی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 16-26]
-
خوشبینی تحصیلی
خوشبینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی بهعنوان پیشبینهای بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]
د
-
دانشآموزان آهستهگام با نشانگان داون
اثربخشی برنامۀ آموزش حل مسئله خانوادهمحور بر تعاملات ارتباطی دانشآموزان آهسته-گام با نشانگان [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 10-1]
-
دانشآموزان تیزهوش
مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجیگری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
-
دانشآموزان دیرآموز
تأثیر توانبخشی حرکتی بر تقویت توجه دانشآموزان دیرآموز [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 52-44]
-
دانشآموزان نارساخوان
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
-
درگیری هیجانی در خانواده
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
-
درمان پذیرش و تعهد
تأثیر اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حمایت اجتماعی ادراک شده، انعطاف-پذیری شناختی و تبادل عاطفی در مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 78-67]
-
درمان تعامل والد-کودک
مقایسه اثربخشی بستهی ارتباطی والد-کودک با درمان تعامل والد-کودک بر اختلالات عاطفی و رفتاری و استواری کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 21-11]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
-
دشواری تنظیم هیجان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
ذ
-
ذهنآگاهی
بررسی اثربخشی ذهنآگاهی بر انعطافپذیری و تعاملات والد- کودک مادران دارای کودک با اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 79-90]
-
ذهنآگاهی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
ر
-
رشد اخلاقی
مدل علّی تصور از خدا و رشد اخلاقی با میانجیگری خردمندی در دانشآموزان دختر تیزهوش دوره دوم دبیرستان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 65-56]
-
روش تدریس E5
اثربخشی الگوی تدریس E5 بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 45-34]
-
روش چندحسی
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
س
-
سبکهای فرزندپروری
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
-
سرزندگی تحصیلی
خوشبینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی بهعنوان پیشبینهای بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]
-
سکوت خود
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
-
سلامت روان
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
ش
-
شادکامی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کمشنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
ع
-
عزتنفس
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
ف
-
فرزندپروری
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
-
فرزندپروری
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
فرنالد
اثربخشی آموزش روش چندحسی فرنالد بر بهبود عملکرد مؤلفههای خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 10-1]
ق
-
قدردانی
اثربخشی آموزش قدردانی مبتنی بر آموزههای فرهنگی بر سلامت روان و امید به زندگی مادران دانشآموزان با آسیب بینایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 64-53]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
-
کارکردهای اجرایی
تدوین بسته آموزشی فرزندپروری مبتنی بر کارکردهای اجرایی و تأثیر آن بر تنیدگی والدینی و سلامت روان مادران کودکان دارای اختلالات عصب –تحولی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 34-22]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی الگوی تدریس E5 بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 45-34]
-
کودکان آهستهگام
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
-
کودکان پیشدبستان
تأثیر مداخله حافظه فعال دیداری- فضایی بر عملکرد آینهنویسی کودکان پیشدبستانی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 46-56]
-
کودکان تحت سرپرستی
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
-
کودکان کمشنوا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی کودکمحور بر شادکامی و اضطراب اجتماعی کودکان کمشنوا [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 27-37]
-
کودکان مبتلا به اوتیسم
اثربخشی آموزش کوششهای مجزا بر تقلید حرکتی در کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 33-24]
-
کیفیت روابط دلبستگی
اثربخشی بازیدرمانی تعاملیمحور بر کیفیت روابط دلبستگی کودک با والد: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 102-113]
م
-
مادران
مدلیابی معادلات ساختاری ارتباط بین درگیری هیجانی و انتقاد در خانواده با سکوت خود در مادران کودکان آهستهگام [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 33-22]
-
مادران کودکان اختلال کمتوجهی بیشفعالی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر دشواری تنظیم هیجان و توانمندی منش مادران کودکان مبتلا به اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 43-35]
-
مراکز نگهداری شبانهروزی
اثربخشی آموزش الگوی توانمندسازی مهارتهای زندگی بر افزایش عزتنفس و حل مسئله اجتماعی در کودکان تحت سرپرستی مراکز نگهداری شبانهروزی (محدوده سنی ۶ تا ۱۲ سال) شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-34]
-
مرور نظامدار
روشهای فرزندپروری مادران کودکان دارای اختلال کمتوجهی/ بیشفعالی: مروری نظامدار [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 38-45]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی بسته آموزش هوشهای چندگانه بر مهارتهای اجتماعی پسران آهستهگام [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 57-66]
-
مهارتهای اجتماعی
اثربخشی بازیدرمانی گروهی بر مهارتهای اجتماعیکودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 55-46]
-
مهارتهای جرأتورزی
تأثیر آموزش مهارتهای جرأتورزی بر خودپنداره تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری ویژه با احساستعلق بالا و پایین به مدرسه [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 53-44]
ن
-
نارساخوانی
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
-
نظمجویی هیجانی
اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی دانشآموزان دختر با دشواری در نظمجویی هیجانی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 106-96]
و
-
ویژگیهای روانسنجی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس انعطافناپذیری رفتاری لکاوالیر در کودکان اوتیسم [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 91-101]
-
ویژگیهای شخصیتی منش
مدلیابی علّی نشانههای کمتوجهی/ بیشفعالی کودکان بر مبنای ویژگیهای شخصیتی منش و تکانشگری مادران: نقش واسطهای سبکهای فرزندپروری [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]
ه
-
هویت تحصیلی
خوشبینی تحصیلی، هویت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی بهعنوان پیشبینهای بهزیستی مدرسه (علاقمندی به مدرسه، خودکارآمدی ادراک شده تحصیلی و رفتارهای مخرب) در دانشآموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان ایذه [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 21-11]
ی
-
یکپارچگی حسی
مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر بازیهای رایانهای و آموزش تمرینات یکپارچگی حسی بر علائم خواندن کلمات و درک متن در دانشآموزان نارساخوان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 67-78]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد